.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رستمعلی/ لزوم ارتقاي جايگاه روابط عمومي‌ها در كشور
رستمعلی/ لزوم ارتقاي جايگاه روابط عمومي‌ها در كشور

رئيس شوراي روابط عمومي مازندران با اشاره به لزوم ارتقاي جايگاه روابط عمومي‌ها در كشور گفت: شوراي روابط عمومي دولت در راستاي ارتقاي روابط عمومي‌ها گام برمي‌دارد.

كمال رستمعلي در دوره آموزشي مديران و كارشناسان روابط عمومي ادارات و نهادهاي استان مازندران كه در چالوس در حال برگزاري است، افزود: پايه و اساس هركشور فرهنگ آن كشور است و اگر روابط عمومي‌ها به جايگاه واقعي خود نرسيدند بايد آن را در عدم توسعه يافتگي فرهنگي خود ببينيم.

وي اظهار داشت: امروز بايد تكنولوژي در اختيار و خدمت فرهنگ‌مان قرار گيرد آنگاه مشاهده خواهيم كرد كه چگونه مي‌توان در برابر هجمه‌هاي مختلف ايستادگي و مقابله كرد.

رستمعلي با اشاره به برگزاري دوره‌هاي آموزشي متعدد براي مديران و كارشناسان روابط عمومي‌هاي استان مازندران، اين دوره‌ها را براي بالا بردن سطح آگاهي‌هاي روابط عمومي‌ها و و تبادل نظر همكاران روابط عمومي عنوان كرد.

رئيس اداره روابط عمومي استانداري مازندران در پايان تصريح كرد: در اين دوره دو روزه 162 نفر از مديران و كارشناسان روابط عمومي‌هاي استان حضور دارند كه از اين تعداد 25 نفر خانم و 137 نفر آقا هستند.

دوره آموزشي مديران و كارشناسان روابط عمومي ادارات و نهادهاي استان مازندران از شامگاه ديشب به مدت دو روز در مجتمع سماء دانشگاه آزاد چالوس واقع در دلگشاي هچيرود اين شهرستان آغاز به‌كار كرد./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 آبان 1389
آقای رستمعلی خواهشا" راجع به روابط عمومی تو سطح کشور نمیخاد صحبت کنیاول به وضعیت استانت برس بعدا.....
نا شناس 27 آبان 1389
عجب استادی آوردی در این همایش استادی خودش گفته من رشته ام حقوق و علوم قضائی است و من گشتم تا 50 تا کلمه از تعریف روابط عمومی را داشته باشم آقایان اعضای شورای روابط عمومی استان که در جلسه همایش حضور نداشتید جهت اطلاع شماها و حدیث مفصل بخوان از این مجمل ید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.265 seconds.